WARUNKI ORAZ OGÓLNE ZASADY SKLEPU INTERNETOWEGO "Na Łodzi"


1.Właścicielem sklepu www.NaLodzi.pl jest: AGROPOL Części Zamienne mieszczący się pod adresem 45-960 Opole ul. Barwna 2
NIP: 754-006-99-44

2. Zamówienia w sklepie można składać poprzez:
- sklep internetowy ,

- telefonicznie:

77-402-45-68 lub  508 – 536 – 540

3. Zamówienia internetowe można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

4. Złożenie zamówienia jest równocześnie deklaracją zapoznania się z regulaminem sklepu internetowego, oraz jego pełnej akceptacji.

5. Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie drogą elektroniczną bądź telefoniczną w ciągu 24 godzin w przypadku dni roboczych.

6. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w wypadku podania niewłaściwych bądź niekompletnych danych przez zamawiającego oraz w przypadku braku kontaktu z kupującym.

7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym w przypadku płatności przelewem, bądź w przypadku potwierdzenia telefonicznego danych z formularza zamówieniowego w przypadku płatności za pobraniem.

8. Wysyłka towarów następuje w przeciągu maksymalnie 1 do 14 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia ( w przypadku wysyłek na terenie Polski zamówienia są realizowane w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych)

9. Klient może wprowadzać korekty w zamówieniu poprzez kontakt z obsługą techniczną sklepu do czasu wystawienia paragonu lub faktury za zakupiony towar.



WARUNKI ORAZ KOSZTY DOSTAWY



1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób.
2. Zamawiane towary dostarczane są poprzez firmę spedycyjną InPost, DPD, DHL i inne:

Przykładowe koszty wysyłek:


Koszt wysyłką za pośrednictwem kuriera – InPost lub DPD

Paczka (do 30 kg) – 18 zł


Paczka pobraniowa (do 30kg) - 24 zł

 

Paleta od 140 - 250 zł


Zwroty/Wymiana



1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej za pomocą sklepu internetowego www.NaLodzi.pl w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.

2.Zwracany towar musi pozostawać w stanie niezmienionym. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. W przypadku towarów elektronicznych, olei i innych płynów zwrotów nie przyjmujemy.

3. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru PARAGON FISKALNY LUB F-VAT.

4. Zwrotu/wymiany można dokonać w sklepie Na Łodzi znajdującym się przy ul. Barwnej 2 w Opolu

5. W przypadku zwrotu/wymiany produktów koszty wysyłki pokrywa klient.

6.Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

7.Wymiana produktów jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu szczegółów wymiany.

8.Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub z jego części:

8.1.w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane. W celu rezygnacji należy skontaktować się z sprzedającym.

8.2. po odebraniu przesyłki dostarczonej Kurierem – zamówienie można odesłać naw którym dokonano zakupu w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki;

9. Sklep Internetowy www.NaLodzi.pl :

9.1. zwraca Klientowi należność (kwota równa cenie zwracanego towaru widniejąca na dowodzie zakupu bez ewentualnych kosztów transportu) za odesłany towar w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki ;

9.2. Firma Agropol Części Zamienne przyjmie zwrot, tylko wówczas, gdy zostanie on odesłany na adres sklepu Na Łodzi znajdujący się w Opolu przy ul. Barwnej 2

9.3. Gdy w momencie odbierania zamówienia opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt do sklepu w którym była dokonana tranzakcja (Od poniedziałku do piątku od 8-16 godz) – w przypadku niesporządzenia protokołu szkody u kuriera zwrot towaru z przyczyny wady powstałej w trakcie transportu nie będzie przyjęty.

10. Towary zakupione w sklepie internetowym www.NaLodzi.pl, które nie podlegają wymianie bądź zwrotowi to:

10.1. posiadające ślady użytkowania, tj. w szczególności wówczas, kiedyjest brudny, widać uszkodzenie lub stwierdzono jego niesprawność do dalszego działania.

10.2.te które zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu a nie został spisany protokół szkody z kurierem.

11. W przypadku uzasadnionej wymiany bądź zwrotowi towaru z przyczyn opisanych w punkcie 10 Zwroty/wymiana, koszty przesyłki związane ze zwrotem bądź wymianą pokrywa sklep www.NaLodzi.pl według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.